دانلود سوالات فني و حرفه اي
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

آموزش تشخیص رام تبلت چینی از روی برد

دسته بندی : متفرقه 2

با سلام خدمت همکاران و کاربران عزیر سایت

با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس دوباره استفاده از تبلت (بخصوص تبلت های چینی) پبین بچه ها رواج پیدا میکنه بخاطر همین امروز می خواییم یکی از اعصاب خوردکن ترین و دردسرترین راه برای فلشر گوشی و تبلت های چینی رو آموزش بدم.

همانطور که میدونید متاسفانه گوشی ها و تبلت های چینی مانند مدل های اصلی از سیستم عامل اندروید مخصوص خود بی بهره هستند مثلا وقتی شما بخواهید برای گوشی هواوی رام جدیدی دانلود کنید کافیه مدل گوشی رو بهمراه بیلد نامبر بنویسید تا رام دستگاه خود را پیدا کنید اما تبلت های چینی بدلیل نداشتن رام مخصوص شما نمیتونید براحتی رام مخصوص گوشی یا تبلت چینی خودتون رو پیدا کنید اما راه پیدا کردن رام دستگاه های چینی چیه؟ (توجه داشته باشید هرگونه خطا و ایراد متوجه نویسنده این مطلب و سایت نمی باشد و ما هیچگونه مسئولیتی در روند پیش آمده نداریم).

تبلت های چینی کم کیفیت بدلیل پایین بودن قیمت فروش خوبی دارند. اما تمامی این تبلتها بدون هیچگونه مشخصه ای برای رام تولید می شوند که این امر باعث میشود کاربران در زمان نیاز به فلش با مشکل مواجه شوند.

برای مثال تبلت هایی با برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که کم هم نیستند.

piere gardian , ccit novo pc , wolf , wintouch , wintoure , scolor , gpod , unipod و... از نمونه نام های تبلت های چینی هستند.

اما چطور باید فهمید که چه رامی را باید بر روی این تبلت ها استفاده کرد؟ بهتر است بدانید که تبلت های چینی قابلیت این را دارند که هر رامی روی آنها نصب شود.فقط بعد از بالا آمدن صفحه لمسی شما کار نخواهد کرد. این بدین معناست که تا زمانیکه رام صحیح را نصب نکنید صفحه ی لمسی شما کار نخواهد کرد. اما از کجا باید رام صحیح را پیدا کنیم؟

کار زیاد سختی نیست. تبلت را باز کنید. برای باز کردن نیازی به ابزار الات تخصصی نیست. فقط کافیست دور تا دور تبلت را به آرومی فشار بدهید تا قاب پشتی جدا شود.

اول با احتیاط کامل قاب پشت رو جدا کرده و مواظب باشید که سیم اتصال اسپیکر جدا نشود خوب حالا باید نوع پردازنده یا (CPU) رو مشخص کنید که انواع پردازشگرهای تبلت چینی عبارت است از ALLWINER A13 و A23 و A33 و پردازشگر های MTK می باشند.

خوب بعد از شناخت نوع پردازنده باید دنبال مدل برد تبلت بگردید که معمولا بالای برد بصورت کاملا مشخص درج شده است.

T786-MAINBOARD-V2.0

بعد از پیدا کردن مشخصات برد می تونید رام مورد نظرتون رو از سایت دانلود کنید.

چنانچه مدل دستگاه شما در وبسایت نبود کافیه از قسمت تماس با ما درخواست رام برید و مدل دستگاه و شماره برد را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن رام مورد نظر شما توی سایت قرار داده شود.

آموزش تشخیص رام تبلت چینی از روی برد
خرید و دانلود | 7,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت